Treeni Raskauspolulta

 

Liikunta raskauden aikana on hyväksi sekä äidin että vauvan hyvinvoinnille. 

 

Klikkaa tästä: Miksi raskausaikana liikkuminen kannattaa?

 

 

Tässä esimerkkitreeni Raskauspolulta.

Raskausajan- treeneistä löytyy kolme eri treenikategoriaa:

  • Raskaustreenit (oman kehon painolla)
  • Raskauspower (käytössä käsipainot)
  • Raskausjooga
  • Tulossa: synnytyksestä palautumiseen oma ohjelma

Tämä Raskauspower sisältää kahdeksan erilaista liikettä, saadaan hyvin monipuolinen harjoitus. Tässä treenissä tarvitset jumppamaton lisäksi jumppapallon ja pari käsipainoa. Muistathan, että kaikki power-harjoitukset voit tehdä myös ilman käsipainoja, jos koet lisäpainojen tuovan liikaa haastetta. Halutessasi voit tehdä vain yhden kierroksen, kuulostele omaa vointiasi.

Voit kommentoida tähän alle kysymyksesi raskauspolkuun liittyen, tai sitten ihan yksityisesti sähköpostilla sanna@inwell.fi

Nähdään treeneissä 🙂

-Sanna

 

 

 

Jaa artikkeli:Share on FacebookTweet about this on TwitterPin on Pinterest

Keskustelu

    1. Hei Johanna. Olen viimeisillään nyt, rv39. Kun vauva syntyy, alan kuvaamaan varsinaista raskauden jälkeistä treeniohjelmaa. Tällä hetkellä ohjaan synnytyksestä palautuvat raskauspolulle viikolle 18. Raskauspolun treenit sopivat myös oikein hyvin synnytyksestä palautumiseen. Treenit ei sisällä hyppyjä eikä suoriin vatsalihaksiin kohdistuvia liikkeitä, ja ovat kaikin tavoin hyviä ja sopivan kevyitä harjoituksia raskauden jälkeiseen aikaan. -Sanna

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *