inWell-treenipolut

Kevyet treenit – miellyttävää liikuntaa ilman hyppyjä

Tämä polku sopii mainiosti vähemmän liikkuneille, senioreille tai esimerkiksi raskauden jälkeen kevyempää treeniä kaipaavalle. Näiden treenien avulla pääset nauttimaan liikunnasta miellyttävästi!

Aloittava TEHOliikkuja

Tehotreenien aloitustaso. Kehonpainoharjoittelu aloitetaan selkeällä, perusteellisella opastuksella. Näissä treeneissä keskitytään puhtaisiin liikeratoihin ja kehonhallintaan.

Kokenut TEHOliikkuja

Taso sinulle, joka olet hyvässä peruskunnossa ja olet harrastanut liikuntaa korkealla sykkeellä. Tämän tason treenit antavat jo sopivasti haastetta. Liikkeet rasittavat useita lihasryhmiä kerralla.

Aktiivinen TEHOliikkuja

Taso kovakuntoiselle, joka on harrastanut aktiivisesti liikuntaa kovalla sykkeellä. Nämä treenit haastavat sekä hapenoton, lihaksiston, tasapainon että koordinaation. Liikkeet rasittavat useita lihasryhmiä kerralla. Vastuksena käytetään paljon oman kehon painoa, mutta muka on myös myös lisäpainoja ja muita välineitä.

Raskauspolku

Aloituspolku odottavalle äidille. Valitse treeniviikko raskausviikkosi mukaan. Jos alkupään treeniviikot 1-17 tuntuvat liian raskailta, siirry treeniviikolle 18.

Raskaudesta palautuminen -polku

Palautumistreenit voit aloittaa synnytyksen jälkeen oman tuntemuksesi mukaan, vaikka heti synnytyksestä kotiuduttua.

Tilaa lahjakortti


Kokeile inWell-treenejä! Ensimmäinen kuukausi -50%