20.LUUKKU

kaakaomassa

 

Tiedossa liikunnallinen päivä! Valitse kolmesta treenivaihtoehdosta itsellesi mieleinen. Päälle arvotaan Foodin Kaakaomassa- pakkaus! 20.Luukku olkaa hyvä.

 

Kaakaomassa on täysin raakaa ja 100% kaakaota. Raaka kaakao sisältää yli 1200 aktiivista ainesosaa ja jopa n.10% kaakaopavun painosta on antioksidantteja. Kaakao on täynnä mm. flavonoideja sekä mineraaleja kuten rautaa, sinkkiä, kuparia, C-vitamiinia, magnesiumia, mangaania, proteiineja sekä kromia. Kaakaon sisältämä teobromiini toimii kofeiinin lailla piristäen ja antaen energiaa.

Voit käyttää kaakaomassaa mm. smoothieissa, pirtelöissä, leivonnaisissa ja sellaisenaan vaikkapa hunajaan dipattuna! Kaakaomassasta voit helposti valmistaa myös kotitekoista suklaata.

Tänään on mahdollisuus valita päivän treeni kolmesta eri vaihtoehdosta: video 1 on erittäin haastava, video 2 sopii niin aloittelevalle kuin kokeneellekin liikkujalle, video 3 sopii kaikille, myös raskaana oleville.

 

Video 1. Tässä pieni maistiainen inWell- ylävartalotreeneistä. Harjoitus sisältää kuusi eri liikettä, joista jokainen voimistaa ylävartalon lihaksia. Puske harjoitus omaan kuntotasoon nähden täydellä teholla ja nauti treenin päätteeksi tutisevista käsivarsista 😀

 

Video 2. Tämän treenin liikkeistä osa tehdään oman kehon painolla ja osassa liikkeistä on käytössä käsipainot. Treeni on hyvin monipuolinen ja kokonaisvaltaisesti kehoa haastava. Tähän harjoitukseen tarvitset mukaan siis jumppamaton ja kaksi käsipainoa. Käsipainot voit valita omaan kuntotasoon nähden sopivan painoiset, 1-2kg:sta ylöspäin. Minulla treenissä käytössä 3kg käsipainot, ja ne kyllä antaa mukavasti haastetta harjoitukseen. Jos olet jo kokeneempi liikkuja, voit kokeilla harjoitusta jopa 4kg painoilla. Jos tempo videolla on sinulle liian hidas, voit tehdä niin monta ”ylimääräistä” toistoa kuin ehdit ja siirtyä seuraavaan liikkeeseen minun mukana.

 

 

Video 3. Tämä treeni löytyy suositulta inWell- Raskauspolulta. Raskauspolun treenit ovat raskaana olevien lisäksi, myös ylipainoisten ja hyppyjä välttelevien suosiossa. Tämä harjoitus sopii siis kaikenkuntoisille, ja myös raskaana oleville. Treeni ei sisällä hyppyjä, joten sykekin pysyy maltillisissa lukemissa. Varaa tähän harjoitukseen mukaan jumppamatto ja tuoli; osassa liikkeistä otetaan tukea tuolin selkänojasta. Harjoituksen kesto noin 30min. Huom! Jos raskautesi on edennyt yli 20 raskausviikolle, on hyvä tehdä etunojapunnerrukset koroketta/seinää vasten. Näin suoraan vatsalihakseen kohdistuva paine kevenee.

 

Tykkää/kommentoi facebookissa tai kommentoi blogiin, mikä videoista on valintasi? Oletko käyttänyt kaakaomassaa? Näin olet mukana Foodin Kaakaomassa- pakkauksen arvonnassa. Arvonnan voittaja julkaistaan inWell- Joulukalenterin 21.luukussa. Alkulämmöt täältä. Tsemppiä harjoitukseen!

 

inWell- Joulukalenterin 19.luukun Voimaruoka TOTAL 25 paketin voitti Maiju Manninen! Onnea voittajalle! Laittaisitko yhteystietosi minulle sanna@inwell.fi

 

Jaa artikkeli:Share on FacebookTweet about this on TwitterPin on Pinterest

Keskustelu

  1. Kaakaomassa on ihan uusi tuttavuus.
    Tänään rv 39+0 eli viimeistä treenivaihtoehtoa vois harkita…😊

  2. Enpä nyt valitse näistä treeneistä vaan teen lenkin päätteeksi oman ohjelmani eilisen voimajooga 3. Raakakaakao on uusi tuttavuus 😊

  3. Valinta voisi tänään olla video nro 2. En ole huomannut, että kaakaomassaa saa noin kätevässä pakkauksessa, mielellläni kokeilisin.

  4. En taida keretä tänään tehdä muuta kuin päivän treenin. En ole käyttänyt kaakaomassaa.

  5. En valitse näistä mitään vaan teen eilisen voimajooga 3, kaakaomassaa en ole käyttänyt.☺

  6. Käsivarsitreeniä taidan kokeilla, vaikka omassa ohjelmassa on rästissä voimajooga. Kaakaomassaa olisi mukava päästä kokeilemaan.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *